همه چیز در مورد موبایل

همه چیز در مورد موبایل و تبلت

همه چیز در مورد موبایل

همه چیز در مورد موبایل و تبلت

اولین و جامع ترین کتاب خودآموز راهنمای تعمیر، نگهداری و استفاده از موبایل ال جی G3


اولین و جامع ترین کتاب خودآموز راهنمای تعمیر، نگهداری و استفاده از موبایل ال جی G3

اکثر ما پس از خرید موبایل جدید و به خصوص گران قیمت اولین اقدامی که انجام می دهیم خرید قاب محافظ ( کاور ) برای جلوگیری از صدمات احتمالی به گوشی و محافظت از ظاهر آن می باشد که کار بسیار به جا و درستی می باشد.

اما مراقبت از گوشی فقط به معنی نصب کاور نیست. برای مراقبت و نگهداری از سخت افزار و اجزای داخلی موبایل خود چه اقدامی انجام داده اید؟ آیا می دانید در صورت خرابی یکی از قطعات موبایل خود به راحتی و بدون صرف هزینه گزاف تعمیرگاه می توانید اقدام به تعویض آن نمایید؟

آیا اطلاع دارید گوشی LG G3 شما که یکی از هوشمندترین موبایل های حال حاضر در جهان می باشد چه قابلیت های کلیدی و پنهانی دارد که شما از آن بی خبر هستید؟

آیا برای رفع ایرادات نرم افزاری آن به تعمیرگاه های موبایل مراجعه می کنید و با پرداخت هزینه اقدام به رفع مشکلات آن می نمایید؟ ( که حتی خطر افشا شدن اطلاعات شخصیتان هم توسط برخی افراد سودجو وجود دارد). آیا می خواهید خودتان به محض وقوع مشکل اقدام به رفع آن کنید؟

نگران نباشید!! ما این امکان را برای شما فراهم کردیم تا جواب تمام سوالات خود را بگیرید و خودتان تعمیرکار گوشی خود باشید... واقعا لذت بخشه...!

در کتاب خودآموز حاضر شما در 10 فصل ضمن آشنایی با امکانات و ویژگی های موبایل LG G3 خود،  یاد می گیرید که چطور تک تک قطعات گوشی خود را تعویض نمایید. سپس تمامی امکانات و قابلیت های نرم افزاری آن را به همراه نحوه دسترسی به آن ها را برای شما تشریح کردیم. همچنین به تمامی سوالاتی که ممکن است در استفاده از این گوشی هوشمند برای شما پیش بیاید، پاسخ دادیم. منوی تنظیمات (Settings) را به طور کامل تشریح کردیم تا هیچ گزینه از آن برای شما جای سوال نباشد.

و همین طور نحوه بروزرسانی سیستم عامل آن به همراه برنامه های لازم جهت آپدیت گوشی را معرفی کردیم. فراگیری فوت و فن های این گوشی فصل لذت بخشی است که تجربه استفاده حرفه ای و هوشمندانه از گوشیتان را برای شما فراهم می کند. و در فصل آخر به معرفی منابعی جهت تامین قطعات این گوشی در هر کجای ایران که باشید، پرداختیم.

در همه این موارد آموزش ها به زبان فارسی و به صورت کاملا تصویری تهیه شده است تا قدرت یادگیری شما را دو چندان کنند.

این کتاب ارزش تهیه کردن دارد و تجربه ای جدید در استفاده از موبایل ال جی G3 در اختیار شما قرار می دهد، تا در هر لحظه که اراده کردید یک منبع کامل و جامع برای رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این گوشی، راهنمای شما باشد.

دانلود - 7000 تومان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.